ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

سلام به همه دوستان گلم ..........

فدای همتون که به من سر میزنید . من چند روزی نمیتونم آپ کنم . بعدن جریانو میگم .دوستتون دارم بهزاد

عشق یا فراموشی

سلام به همه عزیزانی که این مطلب رو میخونید . راستش اصلا نمیخواستم اینارو بنویسم اما چه کنم که نیاز به کمک دارم و نیاز دارم که با من مشاوره بشه .........

داستان مال سال پیش که من عاشق یه دختر خانم شدم وتا سر حد مرگ اونو دوست داشتم . یه چند وقتی گذشت . من همیشه دنبالش بودم تو راه مدرسه همیشه زیز نظر داشتمش فکر هم کنم که خودشم این موضوع رو فهمیده بود که همیشه یکی دنبالشه و میخواد به اون برسه .........

اما بعد از چند وقت احساسم نسبت به اون کم شد . آخه عشق یه طرفه زیاد دوام نمیاره .....

حالا بعد از یک سال از اون ماجرا که فراموشش کردم اونو دوباره دیدم . تا دیدمش دلم یهو ریخت پایین و همون احساس قبل دوباره اومد . البته یه چی بگم فراموشی من به خاطر ندیدن اون بود آخه یه سال بود که ندیده بودمش . بعد از یکی از اقوامشون پرسیدم که این دختر هنوز مجرده یا نه . اون به من گفت هر خواستگاری که میره خونشونو بر میگردونه ....... من فکر میکنم که اون دخترم یه احساساتی در مورد من داره .

حالا من از شما دوستان کمک میخوام که چیکار کنم ........ به دختره بگم یا به خانواده خودمون بگم یا اونو به کل فراموش کنم . فقط یه راه حل میخوام .نظرتاتتونو لطفا بنویسید.

فدای همتون منتظرتون هستم........