ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

مادر ......

ای فرشته امید به تعداد ستارگان اسمان دوستت دارم

و بر دستان تندیس عاشقیت بوسِه میزنم

و نگاه آرامش بخشت را خاطره میسازم

مادر !

مادرِ خوب و قشنگم

اتاقم بی تو چه سرد است

تمام لحظه هایم بی تو هیچ است..

عشقت جاودانه ترین گوهر من است..دوستت دارم .دوستت دارم .دوستت دارم ...

مرگ

من که میدانم شبی                      عمرم به پایان میرسد

نوبت خاموشی من                سهل و اسان میرسد

من که میدانم که تا                    سرگرم بزم و مستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم                و شتابان میرسد

                پس چرا عاشق نباشم           

من که میدانم به دنیا                            اعتباری نیست  ٫   نیست

بین مرگ و ادمی             قول و قراری نیست٫نیست

من که میدانم اجل                        نا خوانده و بیدادگر

و سرزده می اید و                            راه فراری نیست  ٫ نیست 

                پس چرا عاشق نباشم    

دل شکستن .......

بیا در کوچه باغ احساس

شکست لاله را جدی بگیریم

 اگر نیلوفری دیدیم زخمی

برای قلب پر دردش بمیریم

تنهایی نمی توانم
اما حالا تکیه بر شانه های تو
بهترین پناه است،
برای تاختن به قلب سیاهی
و رسیدن به فردای سپید آرزوها

PAA165000001

روزمرگی هایم رنگ باختند و حالا تنها زمان از تو گفتن و از تو نوشتن است نه چیز دیگر...
این قلبم است که من را به هر کجا می برد...این بار هم می خواهم همراهش بروم و مرا می برد به سوی تو...و اما آخر راه نامعلوم...همین بودنت مرا کافی ست...گرچه شکستی دیگر برایم گران است...روحم زخمی ست تو مرهم باش و تو نیز قبول کردی، همیشه یادت می ماند؟...بودنت مرا کافی ست...و بودن همیشگی مرهمی جاوید...با من بگو این خیالی بیهوده نیست...............