ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

صدای مرگ.

و من می روم
بر این شانه ام زندگی تکیه داده است
وبر آن شانه ام مرگ.
در ختی از دور
برایم دست تکان می دهد
و من می روم                                                        
فطیر ماه را
تکه تکه می خورم
و کاسه خورشید را
ذره ذره می نوشم.
درختی از دور
برایم دست تکان می دهد
و من می روم.
*
*
*
دیگر خورشید نیست
دیگر ماه نیست
ومن به درختی که برایم دست تکان می دهد می رسم
درختی نبود
مرگم بود که مرا فرا می خوان
اسکلت بی جانم بود
که دست برایم تکان می داد.

  

نظرات 5 + ارسال نظر
! سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:30 ق.ظ http://alldaytimes.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی هست
امیدوارم که همیشه موفق باشی
چند روزی هست که از تولدت گذشته
منم بهت تبریک می گم
خدا کنه که هر روز که میاد برات روز تولد وشادی باشه
تونستی به من سر بزن


یا حق
!

غلامرضا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:10 ق.ظ

مرسی آقا بهزاد به خاطر شعرها

میلاد سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:23 ب.ظ

مرسی و تشکر دوست عزیزم آقا بهزاد از قلمهای پر مصمات و پر معنی موفق باشی

دختر مهربون دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ب.ظ

سلام به عزیز دلم خوبی وبلاگت خیلی غمگینه من که خودم نا امیدم بهتره بهم امید بدیدوستت دارم و میبوسمت .

هما سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:20 ق.ظ

امیدوارم که همیشه موفق باشی
چند روزی هست که از تولدت گذشته
منم بهت تبریک می گم
خدا کنه که هر روز که میاد برات روز تولد وشادی باشه
تونستی به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد