ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

ساده دل

ساده دل یعنی دلی پر از احساس های پاک و روحی بزرگ مثل دریا..دریایی آبی با امواج زیبا و راز های نهفته...

با من امشب چیزی از رفتن نگو

نه نگو

از سفر با من نگو

من به پایان می رسم از کوچ تو با من از آغاز این مردن نگو

کاش می شد لحظه ها را پس گرفت کاش می شد از تو بود و با تو بود

کاش می شد در تو گم شد از همه

کاش می شد تا همیشه با تو بود

کاش فردا را کسی پنهان کند ، لحظه را در لحظه سر گردان کند

کاش ساعت را بیمراند به خواب ماه را بر شاخه آویزان کند

می روی تا قصه را غم نامه عطفین گل

می روی تا واژه را باران خاکستر کند

ثانیه تا ثانیه گل واره ویران شدن

می روی تا بخشی از جان من  را پرپر کنی

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر مهربون سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام عزیزم تولدت مبارک
دیشب یه شهاب سنگ شانس از آسمون افتاد رسید به من و از من پرسید ۱ میلیو دلار میخوای یا یه دوست خوب؟ من گفتم ۱ میلیون دلار چون تو رو داشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد